Over Nielsen Brandbank
Nielsen Brandbank is actief in 28 markten wereldwijd waarbij de FMCG e-commerce industrie voorzien wordt van de beste en meest accurate data. Door te werken met meer dan 7000 merken, leggen zij meer dan 300 attributen per product vast die kunnen worden gesyndiceerd in toepassingen van derden. Met meer dan 50 miljoen producten die wereldwijd worden gedistribueerd, heeft de klant toegang tot rijke voedingsinformatie die de productkennis van de consument kan verrijken.
Aangezien de voedingsindustrie zich in snel tempo blijft ontwikkelen, is nauwkeurige productinformatie steeds belangrijker geworden om een relevante en boeiende online winkelervaring te bieden.
De syndicatie service van Nielsen Brandbank is ontworpen om de industrie samen te brengen door het leveren van actuele, nauwkeurige en uitgebreide digitale product-content aan derden die producten vertegenwoor-digen via e-commerce, voedingstoepassingen of analytische/ onderzoeksdoeleinden.
Klanten met content-syndicatie kunnen digitale content ontvangen via een selectie van flexibele integratiemogelijkheden, waardoor ze voortdurend toegang hebben tot de database van Nielsen Brandbank met gestructureerde, betrouwbare, rijke en complete productgegevens en -afbeeldingen.